Početna Česta pitanja

Česta pitanja

Gdje se nalazimo?

Naša uprava se nalazi u Novom Marofu, na istoj adresi je maloprodaja Novi Marof. Maloprodaje imamo na lokacijama u Bjelovaru, Ludbregu i Koprivnici. Glavni logističko-distributivni centar nalazi se u Varaždinu. Lokacije možete pogledati ovdje

Moram li se registrirati kako bih napravio/la narudžbu?

Za kupnju na našoj stranici ne morate se registrirati, ali registracijom ćete si olakšati kupnju i prvi ćete biti obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama. Vaše podatke nećemo nigdje dijeliti.

Koji je rok isporuke paketa?

Uzmite u obzir da Vaša narudžba mora proći kroz proces obrade, a zatim i isporuke od strane dostavne službe. Iz tog je razloga moguće da od datuma kreiranja narudžbe do datuma primitka proizvoda prođe i do 10 radnih dana.

Koji su načini plaćanja narudžbe?

Trenutno nudimo plaćanje kreditnim karticama jednokratno ili na rate, virmanom/općom uplatnicom, Internet bankarstvom ili gotovinom prilikom preuzimanja kuriru.

Što znači plaćanje virmanom?

Plaćanje virmanom znači plaćanje putem internet bankarstva ili općom uplatnicom. Kada u procesu kupovine odaberete plaćanje virmanom na e-mail će biti poslani svi podaci za izvršenje uplate. U slučaju bilo kakvih dodatnih pitanja, za pomoć nam se uvijek možete obratiti.

U kojem roku mogu zatražiti zamjenu proizvoda?
Zamjenu proizvoda morate zatražiti u roku od 14 dana od primitka paketa, što je zakonski predviđeni rok za povrat.
Što znači oznaka DPZ u nazivu artikla?
Kratica DPZ označava artikle koji su dostupni do prodaje zaliha te iste više nije moguće nabaviti od dobavljača kako bi se zaliha nadopunila. Ukoliko naručite količinu veću od raspoložive, naš će Vas prodajni tim obavijestiti o količini dostupnoj za isporuku.
Ukoliko vratim proizvod, dobivam li natrag puni iznos koji sam platio/la?
Ako pregledom proizvoda utvrdimo da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, vratit ćemo Vam puni iznos vrijednosti proizvoda koji ste platili.
Mogu li promijeniti narudžbu?

Za sve promijene narudžbe, bilo da su vezane uz adresu dostave ili proizvode, možete nas kontaktirati putem naše mail adrese [email protected] ili telefonskog broja +385 42 408 500.

Koja je cijena dostave paketa?

Cijena dostave na području Republike Hrvatske iznosi 5,00 €, a za paketne narudžbe u iznosu većem od 40,00 €, dostava je besplatna. Iznimka su artikli koji imaju posebno naznačen iznos dostave, na koje se dostava uvijek obračunava, u iznosu koji je istaknut uz proizvod. 

Može li se adresa dostave proizvoda razlikovati od adrese računa?
Moguća je dostava na adresu različitu od adrese kupca. Ukoliko želite dostavu na drugu adresu, prilikom dovršenja kupnje potrebno je dodatno upisati podatke na koje želite dostavu naručenih proizvoda.
Mogu li naknadno zatražiti R1 račun?

R1 račun kupac je dužan zatražiti prilikom ispunjavanja narudžbe, naknadni zahtjevi za R1 računom neće biti uvaženi.